Det blir nog bra =)

Igår var jag ju och gick bredvid på sommarjobbet. Tycker de boende verkar hur goa och söta som helst, hoppas personalen är lika trevlig :P Jo men det verkar rätt så bra faktiskt. Förutom att det känns som att personalen är lite stressade lite då och då typ när de ska lägga dem. Men det blir nog bra. Fick inte göra så jätte mycket igår heller faktiskt men fick mata en och det gick bra =) Sen hjälpte jag ju till lite men gjorde inget moment helt själv men känns som att jag kommer fixa det. Så det känns rätt så bra =)
Ska dit på måndag nästa gång och då på morgonen så då får jag se morgonrutinerna med =)
Undra när jag får mitt schema för i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0