Fredag

Jobbade igår som vanligt. Jobbar bara fem dagar till innan vi åker till Spanien =) Sen efter det jobbar jag ca tre veckor till och sen slutar jag. Kanske får ledigt någon vecka innan jag börjar på sommarjobbet. Usch va tiden går fort snart sommar igen.

Efter jobbet ringde Annelie och sa att hon o Henrik skulle spela biljard och undrade om vi ville med. Väldigt längesen jag spelade biljard så det lät ju kul =)
Tänkte spela biljard på tuvan som skulle ha öppet till åtta så vi gick dit vid sju tiden. När vi kommer dit så är det låst, släckt och inte en kotte där! Snopet. Stod på dörren att det skulle var öppet till 20.00, men inte mycket att göra åt. Så vi bestämmer oss för att åka ner till stan och spela istället. Sån tur var så hade de bord lediga där.
Det var kul att spela men det gick inte särskilt bra, bollarna gjorde inte som jag sa åt dom ;) Men det var kul ändå. Måste spela oftare är ju roligt =)

Sen var det hem och äta o sova för jag skulle ju upp tidigt och jobba nästa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0