hälsade på på det nya jobbet

Idag var jag och hälsade på där jag ska jobba i sommar. De hade tydligen haft personalmöte och de var väldigt stressade. Men de visade runt mig lite snabbt och jag fick träffa några av de som bor där. Men mycket mer än så var det inte. Trodde jag skulle få veta lite mer om hur det funkar där och lite om de boende och så. Men det får jag väl reda på sen. Jag var där nog bara en halvtimme om ens det. Vi bokade två tider för bredvidgång iallafall. Så ska dit på tisdag. Men det verkade ändå trevligt där. Så får väl se =)

Insåg sen att jag kommer jobba sju dagar i rad. Jobbar helgen nu fre,lör, sön. Sen ska jag jobba extra på Lyckebo på måndag(ska bli kul), tisdag gå bredvid på det nya. Ons, tors jobbar jag på mitt vanliga jobb. 
Men det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0