litet onödigt inlägg bara =)

Sitter hemma hos mamma på mammas dator. Ingen annan hemma bara jag.  
Eller jo nu lät det som pappa kom. Kallar detta fortfarande hemma fast jag har flyttat för ganska längesen.
Men när jag är hemma hos mig säger jag ockås hemma.

Lånade mammas bil så sen var jag och hämtade lillasyster och sen hämtade jag mamma och sen körde vi hit.
Sa att jag kan vara här en stund och prata lite med mormor. Men hon var visst inte hemma men tror hon kommer snart.

Var ute en liten sväng med Annelie också på förmiddagen.  Tyckte hon hade en bra idé. Hon föreslog tv-spels kväll någongång. Låter ju kul. Då ska vi spela antingen det gamla 8 bits nintendo eller supernintendo. De är ju roligast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0