Lördag- klubbkamp

Igår var jag nere i dojjon halva dagen och hjälpte till med klubbkampen.
Tävling för klubbens barn ju-jutsuare. De tävlade i duo(partävling). Kul att se att det var så många med och att de är så duktiga =)
Jag var där och hjälpte till med lite smått och gott. Sen så skulle tydligen jag sitta och räkna poäng, jag som hatar att räkna. Men det gick bra. Vi var ju två som räknade och vi fick det till samma summa varje gång så så dålig är jag ju inte på huvudräkning trots allt =) Dessutom var man ju tvungen å räkna ihop det hyfsat snabbt också.
Finfina medaljer fick de också!
Efteråt så bjöd klubben på mat =)

På hemvägen åkte vi förbi tassar och morrhår som hade lite utförsäljning och jag passade på att köpa lite fågelleksaker. Köpte fyra stycken som bara kostade 5:- stycket så det var ett riktigt fynd. När vi ändå var där köpte jag hirskolv till mina små pippisar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0