Måndag

Har varit och klippt mig idag. Blev ganska mycket kortare ca 1 dm så känns jätte kort nu men jag blev nöjd.
Syns inte så stor skillnad på bilderna men till höger är efter jag har klippt mig.
image56image57
















Mamma var här och vi kollade på the illusionist som lillasyster tyckte vi skulle titta på,så då gjorde vi det :P
Den var lite konstig men ganska bra ändå.

Och så var det bilder på klätterträdet med. Det är lite snett och kanske ser ostadigt ut men det håller för fåglarna och de gillar det iaf =) Både Ragge och Isa har varit i det idag med, de tycker det är jätte kul att gnaga sönder en kvist som vi har hängt dit. Så får väl ut och hämta en ny imorgon. Ska sätta dit något rep också som de kan ha och klättra och bita lite i.
Just nu sitter isa ovanför vitrinskåpet och gnager sönder tidningspapper jag har lagt där för att skydda. Hon har nyss hittat ut från köket, och nu är hon nog inte säker på hur hon ska komma tillbaka till buren. Isa har bara varit ute och flygit någon enstaka gång förrut. Så hon är fortfarande väldigt oskäker när hon är utanför buren.

image55

Kommentarer
Postat av: Pampam

Det synns att du har klippt dig, du passar verkligen i den nya frisyren. Jag var också och klippte mig igår men inte 1 dm men fyra fem cm blev det :-( försöker får håret att växa ut eller det har det gjort en bra bit men jag vill ha det längre, en dm till ungefär eller nu blir det ju plus fyra fem cm. Sen får jag se om jag blir nöjd men få se om håret vill som jag till att börja med.

2008-04-22 @ 18:24:29
URL: http://pampam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0