Packat

Idag har jag packat är nästan färdig. Har bara kvar sådant som jag inte kan packa ner ännu. Problemet är bara att resväskan ser rätt så fylld ut redan nu så hoppas jag får med mig allt hem också. Kommer antagligen handla endel i spanien så det blir ju mer på hemvägen. Men det löser sig alltid.

Var på samarkand och tänkte köpa några sandaler och shorts. Usch va svårt det var att hitta något som jag ville ha. Hittade typ bara två par shorts som jag inte tyckte va fina. Men hittade en kjol isstället som jag köpte och ett par strandtofflor typ. 

Hoppas inte jag glömmer något. Men skulle man glömma något är det ju inte hela världen egentligen. 
Huvudsaken är väl att man kommer ihåg pass, pengar och biljett  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0