Planterat om blommor

Idag har jag planterat om en del av mina växter. Tyckte dom hade det lite trångt så de fick lite större krukor.
Blev jord på hela balkongen men det blåser nog bort så småningom :P
Men jorden tog slut så har två kvar att plantera om.

Jonas o jag tog en prmenad till blomsterlandet senare och jag tänkte det är väl inte så tungt att bära hem en säck med jord. Men det var rätt tungt....så nästa gång tänker jag inte köpa jord om jag inte har bil :P Lite träning skadar väl aldrig iof.

Ska kolla lite på tv nu. Sen är det nog läggdags.

Kommentarer
Postat av: natalie

hej , jag undra om du kommer från växjö, hehe tycker att det är lite kul för jag sj gär det men bor i sthlm och så. Undrade p.g.a att du *länkat* växjös jujustu club...? nyfiken

2008-04-18 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0