Söndag

Äntligen går det att logga in i igen =)
Lägger upp dagarna iordning nu så jag inte blir förvirrad :P

Helgen slut och fick jag allt gjort?
  • Köpa minneskort till kameran - fixat
  • åka till olofström och fira Jonas bror som fyller år - ska dit på söndag
  • åka till simhallen och simma
  • städa skrivbordet, ligger fullt med papper överallt - lite städat
  • Lata mig =) - hälften gjort ;) - får nog vara nöjd =)
  • Ändring Upp och jobba halva dagen imorgon.


Det blev ingen simning, och skrivbordet blev väl inte helt städat. Jag tog bort och slängde en del papper det gjorde jag  ju, men det ligger fortfarande en del kvar. Lite bättre kanske det blev. Men det är ju så praktiskt när det ligger framme, då vet jag ju var jag har det. =)

Vi var hos Jonas bror, Mattias som fyllde år. Det var inte oloström utan kristianstad som vi var i. Men sak samma :P Jonas hade lånat lite wiispel av honom och någon box(vad han nu skulle med den till) med tillhörande dosa
så det slog han in och gav i present. Snällt va? Men han köpte faktiskt dvd- skivor också till honom.

vi åt och spelade tvspel.
Vi spelade lite x-box och guitarr hero, hur svårt som helst ju. Men med lite övning så hade jag nog klarat mer.
På bilden är det jag som försöker träffa några färger rätt :)


image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0