Söndag =)

Yay nu har jag jobbat min helg. Går rätt fort faktiskt men på torsdagskvällen när man vet att man ska jobba hela helgen känns det som helgen är lång. Men ska ju jobba imorgon med men då på mitt gamal jobb så det blir lite varitation. =)

Lånade mammas bil ifredags till igår så efter jobbet körde jag o Jonas hem med den till mamma sen gick vi hem. Från väster till teleborg tog ungefär en timme. Det var skönt.

Kom på att det finns en cykelpump på statoil som ligger precis här vid. Så vi gick dit och pumpade min cykel. Det är ju mycket lättare att pumpa med en sån pump än att pumpa själv med en vanlig cykelpump. Och sån skillnad det blev, känns som jag flyger fram på cykeln nu ju :P Så den behövde pumpas.

Ska spela en 20:- pokerturnering nu på svenska spel, bara för skojs skull =)
Så önska mig lycka till :P

Kommentarer
Postat av: Pampam

Tack så mycket! Jo det är skönt att äntligen kunna släppa alla tankar på skolan.

2008-04-08 @ 06:25:38
URL: http://pampam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0