Tandläkaren

Idag har jag varit hos tandläkaren på sån vanlig kontroll.  De hade ingenting att klaga på =)
De lät förvånade och sa
"oj här var inte många lagningar"(bara en).
"det ser bra ut, ska titta på bilderna"
"näe det ser bra ut, inte ens några hål påväg"
Så det var ju bra. =)

Ska gå bredvid idag på mitt sommarjobb. Skulle börja vid ett men de ringde nyss och sa att de hade missat att de har personlamöte och undrade om jag kan komma 14.30 isstället. Så nu har jag några timmar till ledigt idag innan jag måste ge mig iväg. Så får väl ta o göra lite nytta då typ diska eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur kunde de missa att de har personalmöte? Verkar lite rörligt där tycker jag.

2008-04-16 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0