Tisdag

Har varit fint väder idag med. Så mycket piggare man blir när solen skiner.
Kom hem från jobbet vid 18- tiden. Sen gick vi ut en runda idag med.
Var ute någon timme sen gick vi till Ica och handlade.
När vi kom hem fixade vi lite mat, och har kollat lite på tv. Nu sitter jag här, kvällarna går så fort hinner inte göra alls mycket.

Imorgon är jag ledig. Ska hälsa på där jag ska jobba i sommar. Det ska bli spännande att få komma dit och se vad det är för folk där. Hoppas att personalen är bra, vårdtagarna oroar jag mig inte över. Inte än iaf.
Blir säkert lite tufft ibörjan när man börjar jobba men man kommer väl in i det. Kör bil dit imorgon men det kan jag inte göra hela sommaren. Vi har ju bara en bil och Jonas behöver den till jobbet. Så tänkte att jag ska se om jag hittar någon busshållplats i närheten. Borde ju finnas någon iaf. Det är lite långt att cykla tycker jag.

Jag har inte blivit lurad idag =) Jag har inte lurat någon heller, har inte ens försökt.
Jag är så dålig på att ljuga så det är ingen som går på det. Dåligt pokerface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0