Ny tv

Har jobbat idag mellan 7-16, vi åkte direkt till media markt där vi kollade på TV, sen åkte vi till onoff och kollade där och Jonas köpte en 40" lcd tv eller vad det nu var. Så körde vi hem och lämnade den.
Åkte direkt igen och ner på stan för att kolla lite på Karl-Oskar dagarna, men vi var där nog bara en halvtimme eller så.
Sen hem och fixa mat och packa upp tvn. Och packa. Imorgon åker vi till Stockholm och är där några dagar. Hoppas de har hunnit få bort nerblåsta träd och så, vi ska åka tåg.

Ringde till föräldrarna som jag var på intervju för personlig assistent jobbet och förklarade varför jag hade tackat nej. Känns ändå schystare att säga det själv också så de inte bara få höra av assistansia, och dessutom förklara att det inte var dem det var fel på utan det var för att jag inte har tillgång till bil osv. Pappan(han jag pratade med) sa inte så mycket, men tror inte han brukar göra det heller för han var väldigt tyst när jag var där på intervju med. Men verkade ändå förstå.
Känns skönt nu när jag har ringt till dem med.
Och känns bra att fortsätta där jag varit i sommar. Alla har gratulerat mig och sagt att det ska bli kul att jag börjar hos dem Så det känns bra =)
Nu när allt sånt är färdigt och jag vet hur det blir kommer jag nog kunna koppla av i Stockholm.

Nu ska vi ta och titta på film på vår nya tv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0