vänner

Tänkte jag skulle titta på ett vänner avsnitt medan jag åt bara men sen tittade jag på ett till och ett till och bara ett till tänkte jag. Så nu har jag säkert kollat på ca 6 stycken. Men de är ju så bra! Inte lätt att slita sig, och detta var från säsong två och de avsnitten har jag inte sett så många gånger förrut heller =)

Jag har lite ont i halsen, det har jag haft ända sedan träningen i måndags. Så tänkte det är bäst att hoppa över träningen ikväll, annars hade det säkert blivit värre. (har lärt mig av mina misstag) Upp och jobba tididigt imorgon med, men på fredag är jag ledig =) Måste upp lite tidigt då iof för vi ska lämna in bilen. Men får ju sova lite längre då iaf. skönt.


Kommentarer
Postat av: Drina

Svarar här också, kan aldrig bestämma mig för om jag ska svara i min egen blogg eller i den som frågat..



När jag studerade burken närmre så står det (inte stuvning utan) champinjoncrème. Jag misstänker dock att det är bajs.

Härligt va?

2008-08-27 @ 23:07:30
URL: http://drina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0