Bowlat och ätit

Jaha, jag har ju inte riktigt följt tidsplaneringen idag.
Slutade jobba tolv, åkte till maxi och lämnade en sak och var hemma vid ett-tiden. Lagade mat och åt.
Sen vilade jag drygt en timme men somnade inte. 
Nu har jag varit ute med jobbet och  bowlat och ätit. Det var trevligt och god mat. 
Hade tänkt strunta i att följa med att äta och istället hem och sova.
Men jag ångrade mig, så jag kom hem precis nu och ska iväg på lucia movie night om en timme. Så är väl ingen större mening med att sova, kanske lägger mig och vila lite isstället.
Har packat ner kudde och filt som får följa med till bion.
Jag tog av linserna nu så får ögonen vila från dem en timme, är nog inte så bra att ha de så länge. Men jag ser inte så bra med glasögonen så måste ha linserna sen på bion.
Efter jul ska jag se till att fixa ett par nya glasögon.


Undra vad det blir för filmer inatt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0