varit ute och snurrat idag

Går inte så bra med mina julklappsköp, jag hittar bara saker till mig själv....som jag köper. Jag "råkade" köpa ett par tröjor idag på HM. Hmm tror inte plånboken kommer gilla det om jag fortsätter så här hela december ;)
Men vet nog på ett ungefär vad jag ska köpa till folk julklapp, men det är alltid svårast att komma på något bra till pappa och mormor. Tips mottages tacksamt! 
Passade på att hämta biljetterna till Lucia movie night också när vi ändå var ute och körde :D Kommer bli skoj! Har ju varit roligt alla andra år så varför skulle detta vara ett undantag. Undra vilka filmer det blir i år.
Så har vi köpt två juldukar en till vardagsrummet och en till köket :) Nu är det bara en stjärna i sovrummet som saknas sen är jag nöjd. Hade inte tänkt ha någon stjärna där men nu har jag ångrat mig. Nu blir det ut på stjärn jakt någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0