Julen


Oj nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Har inte skrivit något om julen. så kanske dags att göra det.

Jag firade julen hos mamma och pappa som vanligt och Jonas var nere i Olofström. Wilma fick också följa med mig hem. Som vanligt var det god julmat, massa godis, julklappar och trevligt att träffa hela familjen samtidigt. Jag fick många fina julklappar som jag blev glad över =)
Jag var och jobbade några timmar på julafton med, men det var helt okej, äta godis där med, kolla på kalle anka och dela ut julklappar plus lite kvällsmat. Det var mysigt faktiskt.  Jag hann ju ändå vara hemma och fira jul både före och efter jobbet =)
 


Sen har jag jobbat rätt mycket känns det som. Jobbade hela juldagen, var ledig fredag, så jobbade jag lördag, söndag måndag. Idag ledig. Men det räknas som storhelger både juldagen och helgen, så det blir nog trevligt att få lönen nästa månad. =)

Imorgon jobbar jag 7-12.
Ricke kommer hit och senare på kvällen ska vi till Annelie och fira nyårsafton.

Hoppas att Wilma inte blir alltför rädd för alla fyrverkerierna. Men det smällde och blinkade lite här utanför förut och då blev hon väldigt rädd. Men hoppas hon förstår efter ett tag att det inte är farligt. Täcker man över buren och fönstrena ser hon väl inte blinkandet lika väl så blir det kanske lite bättre iaf. Men smällarna hör hon ju ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0