badat



Idag har Jonas och jag varit i Bohult och hälsat på mormor. Ringde till henne innan och frågade om det var nåt hon behövde och hade väntat mig att hon skulle svar nåt i stil med:  ja en liter mjölk. Men nej, hon sa:  ja har du papper och penna och så blev det en hel inköpslista :P

När vi kom dit åkte vi dirket till sjön och badade. Det var faktiskt skönt i vattnet inte så kallt. Till och med mormor badade! Så var vi där en stund.
Sen åkte vi tillbaka till bohult. Så fick vi middag.
Vi gick ut en sväng och jag hittade lite kantareller. En död huggorm hittade vi också vid vägkanten.
När vi kom in igen fikade vi sen åkte vi hem igen.

Ja just de ja, var ju på intervju med idag på förmiddagen. Men hmm.
Just nu är jag mest inne på att om jag får stanna kvar där jag är nu så gör jag nog det. =)
Såvida jag nu inte skulle få tjänsten på solgläntan men det tror jag inte. Tror att det är många som söker den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0