Halmstad o Falkenberg

Nu är vi hemma igen, kom hem för någon timme sen. Åkte i fredags morse. Åkte först till halmstad och strövade omkring lite där och inne i stan. Hittade en rolig affär med pärlor :D Sen åkte vi vidare till vårt vandrarhem. Bokade boende ganska sent så det mesta var ju redan uppbokat men när vi till sist fick tag i ett där det var ledigt så tog vi det, men det var som en lite lekstuga typ men två sängar i. Så det var väldigt litet! Men gjorde inte så mycket för vi sov ju bara där och dessutom bara en natt. När vi checkat in där åkte vi till ge-kås. Roligt, men handlade mycket mer än jag tänkt mig, mest kläder. Det var inte så mycket folk där så ganska lugnt och skönt. Var inne på netonnet med och jag köpte en kolsyremaskin. Har tänkt köpa det ganska länge. Gott med kolsyrat vatten men känns så onödigt att köpa det på flaska. Men nu kan jag kolsyra det själv :)
Åkte till Falkenberg och åt på en kina restaurang. gott.
Sen åkte vi till vallarna och kollade på årets stefan och krister. Solsting och Snésprång hette den. Den var mycket bra och rolig! Jag är absolut nöjd.  Efter det åkte vi till vandrahemmet och la oss.

Idag efter vi ätit frukost och checkat ut åkte vi till tylösand och la oss på stranden. Härligt väder! Var där några timmar.
Vi spelade äventyrsgolf och jag vann =) Gick en liten promenad och åt. Sen var vi på eurostop och kollade lite i affärerna där. Sen begav vi oss hemåt.

När vi kom hem hade vi ju den roliga uppgiften att bära in allt från bilen. Förstår verkligen inte hur det kunde bli så mycket saker. Flera stycken stora kassar fullproppade med grejjer. Sen skulle ju allt packas upp med. Men nu har vi gjort det med. Ska snart prova att kolsyra lite vatten.
Jag är nöjd med helgen, härligt. Tur med vädret hade vi ju med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0