jobb i tankarna

jaha så har man jobbat idag igen. Gör inte mycket annat nu för tiden känns det som :P
Men känns skönt att det går bra på jobbet iaf, behöver inte stressa nu när man kommit in i jobbet utan allting flyter på bra. =)
Men vet fortfarande inte vad jag ska göra efter augusti, jag tror nog inte att jag behöver oroa mig för att bli arbetslös men kan ändå inte låta bli att fundera. Har ju varit på två intervjuer hittills och det ena jobbet vill jag nog inte ha. Men det andra skulle vara roligt men tror inte jag får det för de skulle intervjua ganska många lät det som. Om jag nu skulle få det jobbet vet jag ändå inte om jag ska ta det för då behöver vi en bil till och det kostar ju att köpa en bil, plus att äga den och att köra fram och tillbaka. Var en bit dit.
Men ska på en intervju nästa vecka också, men den tjejen bor i alvesta, men dit tror jag nog att det går tåg och bussar. Så det borde väl inte vara några större problem, men har ju inte ens varit på den intervjun än så får väl se.
Sen lät det ju som det skulle bli någon tjänst ledig där jag är nu, så då får jag ju det om jag vill. Jag trivs ju där så det tar jag ju isåfall men om jag skulle fån något annat jobb som verkar kul så vill jag hellre ta ett nytt. För jag tycker det är kul att prova på att vara på olika ställen. Men inte lika säkert att vara privat anställd.
Hmm ja det är sånt jag funderar på ganska mycket nu för tiden.
Såg att ett korttidsboende för barn här i växjö hade en ledig tjänst också, det hade ju varit kul! Men den tjänsten var bara på 65% vilket är lite lite. Så vet inte om jag ska söka eller inte. Men om man kan fortsätta som timvikarier där jag är nu så kanske det skulle funka. Men man vet ju aldig hur mycket man får när man är timvikarie.
hmm ja.
Nä läggdags.
Imorogn är jag ledig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0