jobbat över

Blev längre jobb dag idag än vad som var tänkt. var meningen jag skulle jobba mellan 7-15. Några av de boende skulle iväg på sommaraktiviteter. Men de skulle vara tvungna att åka hem tidigare för att det inte var tillräckligt med personal, och det var så de hade tänkt. Men så hade de andra boende(o personal) varit på samma igår och sa att man missar en del roligt om man åker tidigare. Sa att jag kan jobba längre så hinner de vara där hela tiden. Så precis innan de skulle åka bestämde vi det. Så jobbade till 19.30 isstället för till 15. Så de blev en ganska så lång dag.

Får se om jag lyckas komma i säng tidigare ikväll. Men börjar inte förrens klockan två imorgon så det blir sovmorgon imorgon. Ska bli skönt.

Ringde en idag och frågade om jag ville komma på arbetsintervju. Var längesen jag sökte den tjänsten så trodde nästan att de redan hade haft intervjuerna. Så ska på intervju på tisdag nästa vecka. Så får väl se hur det jobbet verkar.  Var som personlig assistent till en ung kille. Så det kan säkert vara roligt. Men tror inte det var heltid. Men får väl se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0