Måndag och tisdag

Igår var vi i sommarstugan igen, jag mormor och mamma. Vi var där och skulle plocka blåbär tänkte vi. Men fanns inte så jättemånga men vi plockade en del iaf och hallon.
Det är ju sommar nu så då ska man ju bada eller hur. Så jag hade beodrat mamma o mormor att ta med baddräkt men bara mamma lydde. Efter bärplockningen och fika åkte vi till näset och badade. Fy så kallt! Vi var inte i vattnet särskilt länge. När vi kom hem gjorde vi blåbärspaj. *mums*

På kvällen promenerade Jonas och jag till Linnéparken där det var allsång. Stannade inte där hela tiden utan tröttnade och promenerade hem igen sen.

Idag var vi ute och åkte Inlines och Jonas frågade, är det här Sofia bor nu då. Och just då ser jag henne framför oss, och hon också på inlines! Hehe, när man pratar om trollen. Tyckte det var lite roligt sammanträffande. 
Nu ska vi grilla, använda vår elgrill som vi bara har provat en gång hittills. Men det blir nog gott =) 

Kommentarer
Postat av: Pampam

Jag tyckte det var varmt i vattnet igår när jag kände efter, men jag badade inte.



Jag har hört att det inte finns så mycket blåbär i södra sverige i år så ska man plocka blåbär så är det i norra sverige man ska åka till.



Lo står för layout, alltså själva sidan.

2008-07-15 @ 22:53:10
URL: http://pampam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0