Öland

Idag har vi varit på Öland och badat. Kom dit lite före tolv och åkte hem vid sextiden.
Det var varmt och skönt både i och ovanför vattnet. Och tror att jag lyckades låta bli att bränna mig =)
Så skönt att bara ligga och njuta av värmen. Jag började läsa i en ny bok. Bok är ju ett måste om man ska vara en hel dag på stranden. Läser Stieg Larssons "Flicka som lekte med elden"
Vi var inne i borghom en liten stund med och åt där. Jag åt öländska kroppkakor, har aldrig ätit det där innan, men det var gott =) Alldeles proppmätt blev jag.

Nu har vi varit på maxi och köpt chips och kött som vi ska grilla imorgon. Men innan grillfesten ska jag upp tidigt och jobba.
Aldrig får man sova ut :P Nästan varje dag jag har varit ledig hittils har vi åkt iväg någonstans och då blir det ju att man vill komma iväg ganska tidigt. Så inte blivit mycket sovmorgonar för mig sen Jonas fick semester.

Kommentarer
Postat av: Siw

Vad roligt att kunna åka till Öland sådär över dagen .. Skulle vara roligt att ha sett Gotland men det är mycket som man skulle vilja men som man får ta en annan gång

2008-08-02 @ 08:43:56
URL: http://tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0