regnbåge

Idag har jag varit ledig, inte gjort så mycket idag.
Fia var här en stund och vi spelade som vanligt mulle =) och settlers. Och pratade förstås. =)

Hade tänkt sätta in korten från spanien idag men det blev inte av idag heller.

Vi var ute och gick en liten runda förrut och det började förstås regna, men inte så mycket. Det blev en fin regnbåge på himlen =)
Nu ska vi ta och titta på film, rambo. Undrar om jag håller mig vaken hela filmen. Tycker att jag redan börjar bli lite trött.

Har några dagars jobb framför mig nu, men dagarna går så fort på jobbet så det är ju bra.=) Det är väl ett tecken på att man trivs med jobbet =) Dessutom jobbar jag många dagpass nu vilket jag trivs bäst med för då hinner man hitta på saker på kvällen om man känner för det.

Nu är det filmtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0