helgerna går fort!

Förstår inte var helgerna tar vägen, de helgerna som jag är ledig försvinner i ett naffs. poff slut typ.
Men jobbade ju i fredagskväll så då känns helgerna mycket kortare än om man är ledig på kvällen.
Igår verkade ju hela Växjö vara på Maxi och handla, fullt med folk! T.o.m. alla de här självscanningarna var upptagna, när vi kom in var det inte en enda kvar. Men sen kom det en personal och fyllde på.
Sedan åkte vi hem och tog en liten inlines runda och därefter bakade vi kanelbullar *gott* och lagade mat.
Så nybakade kanelbullar, mjölk och fotboll. Synd bara att Sverige förlorade annars hade det ju varit perfekt.

Idag var vi på tassar och morrhår och tittade efter en bur till vår grå jako som vi ska köpa sen. Men hittade ingen som vi var helt nöjda med. Så nu har vi beställt en från nätet. Eller vi beställde en vanlig bur och en transportbur. Transportburen verkar vara väldigt praktisk för när den inte används kan man bara vika ihop den så tar den nästan ingen plats alls. Hur bra som helst.
Sen kom Fia hit =) Pratade lite och sen spelade vi The Settlers, mycket roligt spel. Särskilt när jag vinner :P

Jonas lurade ut mig på inlinsen ikväll med och jag fattar fortffarande inte hur man bromsar. Det är ju farligt. 
Så i nerförsbackarna åker jag från sida till sida för att inte få nån fart, så sakta men säkert....eller?
Nja inte särkskilt säkert, ramlade en gång(idag med) men i gräset och tog emot med händerna så jag slår mig ju inte men blir så sur när jag ramlar. 

Nu ska vi ta o kolla på film sen är det väl läggdags.
Imorgon är det ju jobb igen. Men trivs bra än så länge på jobbet så inte så mycket ångest  :P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0