Jobbar hela veckan.

Denna veckan jobbar jag mycket. Har jobbat kväll idag och gör det imorgon med.
På onsdag jobbar jag lite på morgongen och sen ska jag äntligen få min delegering. På torsdag skulle jag varit ledig men de undrade om jag kunde jobba kvällen då med så det blir nog att jag gör det. Hon skulle ringa mig imorgon. På fredag jobbar jag kväll. Lördag jobbar jag mellan 7-5. På söndag skulle jag egentligen också jobbat men sa att jag inte kunde då för vi ska iväg då. Jonas som lurar iväg mig till Anderstorp då.
När jag jobbar på kvällen börjar jag antingen kl 12.30 eller 14.00 och jobbar till kl 21.30. Tycker bättre om att börja vid sju på morgonen och sen sluta någon gång vid tvåtiden. Då hinner man ju ändå hitta på saker på eftermiddagen. Men när man jobbar kvällen så blir det inte att man gör något för middagen ändå utan går mest och väntar på att åka till jobbet. Så lite tråkigt egentligen.

När de frågade mig om jag kunde jobba på torsdag tänkte jag först jobbigt att jobba så många dagar denna veckan. Men ändrade mig sen och tänkte äh jag har ju ändå inte planerat något särskilt och Jonas jobbar ju ändå så då kan jag ju lika gärna jobba.
När jag är påväg hem från jobbet ringer Jonas och vi pratar lite och sen säger han, förresten jag har bett om ledigt på torsdag tänkte att du är ju ledig då så då kan man ju hitta på något.
Hmm jo synd bara att jag lovat att jobba då :P
Men vi får se hon skulle ringa imorgon så då vet jag om jag ska jobba eller inte och om jag ska det så struntar ju han i att ta ledigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0