jobbar kväll idag

Om en timme måste jag ta bussen till jobbet. Tycker inte om att börja denna tiden. För jag hinner ändå inte göra särskilt mycket på förmiddagen och när man slutar och kommer hem får man ju gå och lägga sig nästan direkt. Nä då är det bättre man börjar vid sju och jobba till fyra så hinner man ju hitta på saker på kvällen.
Åt frukost för typ en timme sen så nu är jag inte alls hungrig men måste ju äta nåt mer innan jag går annars blir jag ju hungrig sen. Äter inte kvällsmat på jobbet förrens runt sextiden. Nja lite dum tid att börja jobba. När jag ska jobba kväll så är det bättre att börja vid två isstället så har man ju lite mer tid på förmiddagen.
Imorgon börjar jag jobbar vid två plus att då kan jag ha bilen så då är det bättre :) Så kanske tar en sväng till panduro för förmiddagen då. Var där iof igår men då var Jonas så otålig :P så då köpte jag bara pärlorna till spindeln. Men behöver lite andra pärlor för att göra ett armband. Men få se om jag orkar.
Panduro är en farlig affär att gå in i, vill ha allt där så plånboken gillar inte den affären ;)

Kommentarer
Postat av: Siw

Håller med dig när det gäller att jobba kvällen, man hinner inte med något alls och går bara och väntar och ger sig inte till att göra något för man inte vet hur lång tid det ska ta, trivs inte alls med att jobba kvällen, beror väl mycket på att man gjort alldeles för mycket kvällar under lång tid där man arbetade förut

2008-06-27 @ 21:42:38
URL: http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0