Midsommarhelgen

Började midsommarafton med att stiga upp tidigt och åka och jobba. Men det var rätt mysigt att jobba, eftersom det inte var någon helgdag så var vi lika många personal som vanligt (helgerna är man en mindre) och de boende var ju hemma från sina jobba. Så man hann med lite mer på fm. Och så var det ju självklart midsommarmat, sill, potatis och gräddfil gott gott. Slutade vid fyra.
När jag kom hem gjorde vi oss iordning och åkte till olofström och till Ricke. Massor av god midsommar mat där med!
Så vi åt, spelade lite kort, kollade på film snapphanarna och lite så. Lugn och skön kväll.
På lördag blev det midsommar mat igen hos Jonas föräldrar, tredje gången för min del :P Men jag tycker det är så gott så hade absolut ingenting emot det =) Så stannde vi hos dem hela lördagen och åkte hem på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Eva

har skickat efter där många gånger och de är jätte bra bilderna kommer snabt!!!! Men var noga med att följa länken och klicka inte på köp förrens det verkligen står att du bara ska betala 29:- jag gjorde fel första gången nämligen ;)

2008-06-22 @ 18:40:04
URL: http://evasriddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0