Posten =)

Brukar aldrig komma någon rolig post till mig men idag var allt till mig och ännu bättre det var rolig post med =)
Förutom ett kuvert där de ville jag skulle betala för att försäkra min cykel och nycklar men det slängde jag.
Det roligaste var väl lönen :P det var slutlönen från gamla jobbet som kom, inte så mycket men mer än jag hade trott. Men pengarna får jag ju inte förrens nästa vecka men vet iaf hur mycket nu.
Sen fick jag ett nytt nummer av "allt om pärlor" som jag prenumenerar på.
Och så kom det ett nummer av hemmets veckotidning som jag inte prenumenerar på så lite förvånad. Men kom på att mormor sa för ett tag sen nåt i stil med
" man fick beställa fyra nummer utan extra kostnad till någon man tycker om och så får jag ett hemligt paket. och då tänkte jag att jag tycker om dig så jag har beställt det till dig..."  
hehe hon är lika rolig som vanligt men visst är det snällt. Så nu har jag en hel del att läsa.

undra om  jag ska äta frukost eller middag nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0