regn

Inte gjort så mycket idag och hållit mig inomhus kommer ju regnskurar med jämna mellanrum. Men var borta på ica och köpte jordgubbar. Kostade mer idag säkert för att det snart är midsommar. De brukar kosta 25:- kostade 30:- idag.
Tog det bara lugnt på förmiddan innan jonas åkte till jobbet.
Sen kom Fia och underhöll mig :) Hon glömde sin tröja här så funderar på att ta den som gisslan *moahaha*  tills hon kommer hit och jag får vinna i mulle, mycket roligt kortspel.
Tycker alltid jag är så duktig när jag har städat alltså tycker jag att jag är duktig nu. För jag har både damsugit, torkat golv, städat toan, tvättat och ska väl ta o diska upp disken med.
Tror jag ska titta på vänner med, tröttnar aldrig på vänner även att jag sett de flesta avsnitten flera gånger. De är helt enkelt för bra och roliga. Risken är väl bara att jag somnar om jag lägger mig i soffan, har varit hur seg som helst hela dagen. Ska försöka hålla mig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0