Varit hemma

Åkte hem till föräldrarna idag. Tog med lite pärlor och stannade till på panduro och köpte lite.
Så när jag kom hem var jag uppe hos mormor och satte igång med ett armband. Man skulle först trä på pärlor på ett garn och sen virka ihop det till ett armband. Jag har aldrig provat att göra så förrut så lite spännande, men det blev faktiskt bra. Är färdig med det ska bara sätta dit ett lås med men hade inget bra hemma så får väl åka till panduro imorgon med :)
Sen löste mormor och jag korsord, undrar om jag blir lika galen i det som mormor när jag blir gammal. Mamma fick komma till undsättning när det blev klurigt.
Stannade hemma och tittade på fotbollen med. Men inte kul när Sverige förlorar.
Och nu är jag hemma och borde packa ner lite kläder till när vi ska till olofström och så borde jag gå och lägga mig.
Ska inte till olofström förrens på fredag, men imorgon jobbar jag kväll. På förmidagen ska jag till panduro :P och så ska vi handla och kolla på nån bil som jonas vill ha. Så är det bra om jag hinner äta middag också innan jobbet annars svälter jag ju ihjäl. så på fm kommer jag ju inte hinna packa. Och på kvällen när jag kommer hem är jag säkert trött. Sen på fredag jobbar jag mellan 7-16 så får ju försöka komma iväg så fort som möjligt då så att det inte blir försent. hmm...

Föresten har jag trott att midsommarafton är röd dag men kom fram till att det inte är det. Konstigt det borde det väl va? Alla är ju lediga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0