Första inlägget :)

Hej!

Så tänkte jag precis som alla andra att jag ska börja "blogga", det kan väl vara trevligt.
Kommer säkert ta ett tag innan jag har förstått alla funktioner och grejjer men det verkar ju inte vara allt för avancerat =)
Kommer efterhand när jag har tid och ork att lägga in lite bilder också.

Idag har jag varit ledig och inte gjort någonting, skönt.
Jo jag o Jonas var faktiskt duktiga och åkte till simhallen och simmade en halvtimme ungefär. Känns skönt efteråt men lite kallt att doppa sig är det allt.  Hade tänkt städa lite idag också men ångrade mig.
Nu är Jonas färdig med maten så bäst att gå och äta...så han inte tröttnar på att laga mat ;) Spagetti och köttäfärssås, gott.

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0