hämtat minibussarna och packat

Imorgon bär det av på ju-jutsuläger till nybro, Jag, catta, en förälder + 18 barn som vi ska se till så de inte försvinner =)
Vi var och hämtade minibussarna idag med, har kört sån innan men kom inte ihåg att den var så stor, men det går säkert bra. Blir kul att se ifall vi hittar dit också, men Catta får köra först så följer jag efter ;)
Det är bara från lördag till söndag men ändå blir det massa packning förstår inte det. Men jag kan skylla på att det är luftmadrassen, täcket och kudden som tar så stor plats. Kom fram till att vanligt täcke är skönare än sovsäck  men tar lite större plats men det gör väl inget.  
Som vanligt känns det som jag glömt något som jag borde ta med mig, men tror det är så färdig packat som det kan bli just nu. Lins-grejer och tandborste kan jag ju inte packa ner förrens imorgon.

Var hemma hos mormor en liten stund idag också, fikade och löste korsord =)

Kollat lite på lets dance ikväll med, gissar på att mat-Tina åker ut. Men mig spelar det ingen större roll vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0