I tid till jobbet imorgon.

Har tittat på lets dance, och ja det var väl dags för Karl-Petter att åka ut nu. Från början trodde jag att han skulle åka ut tidigare. Satsade till och med idag på liveoddset, har aldrig gjort det innan. Satsade 10 kr var på Tony och Tina att de skulle åka ut, och 70:- på att Karl-petter skulle åka ut. Så jag gick väl
+20:- eller nåt :P
Nästa vecka blir det nog jämt mellan Tina och Tony.

Nu börjar jag bli lite trött och borde väl antagligen lägga mig, ska ju upp och jobba i morgon med.
Imorgon tänker jag iaf inte komma en halvtimme tidigare till jobbet som jag gjorde idag. Tänkte inte på att det var helgdag idag förrens jag upptäckte att vi inte fått någon tidning. Hmm tänkte jag, juste de ja långfredag= helgdag.
Lite senare när jag åt frukost tänkte jag, om det är helgdag idag borde jag ju jobba som jag gör på helgerna, och isåfall inte börjar förrens åtta(börjar halv åtta annars). Men eftersom jag inte var säker och hade stigit upp så åkte jag till jobbet.
När jag kom till jobbet så sa hon, jo men du börjar inte förrens åtta idag. Jaha. Men jag fick gå en halvtimme tidigare isstället. Dessutom när det är helg jobbar jag inte hela dagen utan bara mellan 8-13 och sen 16-17. Så det var faktiskt riktigt skönt att slippa jobba några timmar där, särskilt när man räknat med att jobba hela dagen =)

Ett tack till Jonas också som hjälpte mig att lägga in en "header".
Tack älskling

Godnatt =)



Kommentarer
Postat av: Pampam

Jag skulle inte läsa här nu ser jag, såg inte lets dans igår.. men det var ändå ganska tippat att Karl-petter skulle ut nu, men man vet ju aldrig när det är folket som röstar...

Fina pärlbroderier du har gjort *jätte impad* klänningen föll jag pladask för! M tycker att jag ska ta och börja med det också nu för han tycker också de är fina men hur jag ska hinna med en hobby till det förstår jag inte när jag inte hinner sitta med mina hobby nu så mycket som jag vill.

2008-03-22 @ 15:07:27
URL: http://pampam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0