Jobb helg

hej hej

Denna helgen jobbar jag(jobbar varannan helg), så kom hem för en stund sen. Lite trött men bara imorgon med sen är jag ledig två dagar =) Jobbar föresten bara två dagar på hela nästa vecka så det är skönt. De helgerna jag jobbar så blir det inte så mycket mer gjort faktiskt. Man varken hinner eller orkar.
Men igår var jag och brodern min Erik och köpte en present till Pappa som fyllde år igår. Köpte en tröja på dress man, men inte lätt att köpa kläder till honom för han är ganska så kräsen av sig. Men den hade han tydligen gillat och den passade också tror jag. Så det var ju bra.

Vet inte vad jag ska hitta på nu, men ska titta på melodifestivalen ikväll iaf har jag tänkt.
Och nu blev det precis ännu trevligare, Annelie kommer hit och kollar med oss =)
Ska gå till Ica och köpa lite chips och coca-cola, det är ju trots allt helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0