Lost

Förstår inte att klockan alltid hinner bli så mycket på kvällen, men iof så var jag hemma hos mamma ganska så länge idag.
Åkte hem till mamma o pappa direkt efter jobbet, bussen går ju förbi precis där så.
Vi  hamnade i vardagsrummet och satte på tv, satt och pratade och tittade lite. Tittade på Gokväll med mormor, inget program jag brukar titta på i vanliga fall.  Sen var det nyheter, kockduellen och så tittade vi på Rent hus.
Hade tänkt åka hem efter det, men så började lost, vilket mamma brukar kolla på. Jag har aldrig sett ett helt avsnitt av det innan, bara sett nån liten bit då och då, men eftersom jag inte följer serien brukar jag byta kanal.
Men idag kollade jag på ett helt avsnitt, mamma fick förklara lite(typ tre säsonger :P) så jag fattade inte så mycket.
Jag förstod absolut inte vem det var som sprang med pandan(trodde ju det var pappan som var på ön) och var pappan till bebisen död?Hon stod ju vid graven med bebisen. Vad hade hänt med honom isåfall? Det var kanske inte meningen att man skulle fatta det heller. Hmm. Näe det var konstigt och förvirrande. Men funderar på om man skulle ta o ladda ner alla säsongerna och kolla på den från bröjan.  

Det var längesen jag kollade så mycket på tv på en och samma kväll.
Iaf så slutar ju inte lost förrens 22, så efter det körde mamma hem mig. och nu sitter jag här =)

Godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0