Pärlat

Nu är ju påsken slut och jag tänkte att det kanske är dags att pärla färdigt min höna som jag började på för länge sen. Jag har inte haft lust att pärla på ett tag. Går lite i perioder det där. Men idag så har jag suttit och pärlat flera
timmar =) Dock är jag inte färdig med den ännu, men det spelar ingen roll när det blir färdigt. Huvudsaken är att det är roligt. 

Jag kom på att vi skulle göra våfflor till kvällsmat idag och ringde till mamma för hon har ett gott recept på våfflor.
När jag säger att vi ska göra våfflor säger hon: Jaha jasså, ja just det, det e ju våffeldagen imorgon.
Jag hade inte den blekaste aning om att det är våffeldagen imorgon, så det var ju ett sammanträffande och passande kväll att göra våfflor på. 

Jonas och Mattias har suttit och spelat x-box och det verkar som om det gäller liv och död så mycket som de skriker när de vinner och förlorar :P
Tycker inte x-box är så kul. Det ska vara gamla hederliga 8.bits nintendo och super mario bross 3.
Det var mycket roligare med det gamla nintendot än alla nya nymodigheter.

Visst ser de koncentrerade ut.
image41


Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Hej och tack för kommentaren på min blogg!
Kul med någon mer som gillar Full Frys! Jag köpte hela serien på VHS för länge sedan, men för ett tag sedan så tuggade min video i sig ett av banden. Så då passade jag på att handla serien på DVD istället. Gillar du någon mer Stefan&Krister-pjäs?

2008-03-24 @ 23:05:19
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se
Postat av: Pampam

Håller med dig om att det ska vara de gamla heliga TV-spelen. Fast det är nästan det enda jag har spelat, det var bara då jag tyckte det var kul och jag tycker fortafrande att super mario är kul.

2008-03-27 @ 21:05:23
URL: http://pampam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0