Påskdagen

  Hej,hej!
Sött påskägg, men mitt innehöll
godis istället =)
image35Äntligen helg för mig också! Nu är jag ledig fram tills onsdag, skönt.
Jonas och jag passade på att gå en promenad i det fina vädret när jag var ledig på dagen. Det var lite kallt men skönt när solen skiner och bara man kommer ut och gått någon minut så fryser man inte längre utan det var riktigt skönt. Gick förbi Willys, och jag hittade små söta porslinsskålar, precis lagom stora att äta flingor och sånt i så jag kunde inte låta bli att köpa. Har saknat tallrikar i den storleken. Så det var ju inget onödigt impulsköp *försöker övertyga mig själv*

Efter jobbet åkte vi hem till mina föräldrar och åt påskmiddag. Gott och trevligt =)
Hade räckt med en äppelpaj det blev en hel över, men den går säkert åt den med så småningom =)
Fick även ett påskägg med godis, det blir man aldrig för stor för. Men har inte ätit något godis än för jag är fortfarande mätt.

Har nyss försökt lära Jonas spela mulle, ett roligt kortspel men lite svårt att lära sig. Jag och Fia brukar spela det(den enda jag känner som kan det kortspelet) men eftersom hon har rymmt till spaninen :P så måste jag ju lära någon mer det så att jag har någon att spela mot. Gick väl sådär, men tror han fattade någorlunda till slut iaf.

Jonas inbillar sig att vi ska kolla på survivor på disckovery channel kl 00.00, en timme till typ. Men känns som att jag kommer somna så fort jag sätter mig i soffan, så jag funderar på att gå och lägga mig istället. Eller kan jag kolla lite, gör väl inget om jag somnar i soffan. Bara jag kan hålla mig vaken en timme till så.
Men iof innan jag har hunnit publicera detta inlägget så är det väl bara halvtimme till jag behöver vara vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0