Så var det helg igen!

Nu är det helg för mig. Skönt.

Mina planer för helgen:

  • Köpa minneskort till kameran
  • åka till olofström och fira Jonas bror som fyller år
  • åka till simhallen och simma
  • städa skrivbordet, ligger fullt med papper överallt
  • Lata mig =)

Inga större planer med andra ord.
Jag var och hämtade ut "tags" till portlåset som de installerade i trappuppgångarna här någongån i början av december. Konstigt att de inte har börjat med det förrens nu, eller ja 7 april. Särskilt när de höjde hyran i december med och motiverade det med att dessa skulle installeras. Isåfall har vi betalat för något vi inte haft i 4 månader.
Men så är det. Det kan säkert vara bra med lås på kvällarna.

Ska kolla lite på tv nu. Få se om jag orka hålla mig vaken tills Jonas kommer hem. Behöver ju inte stiga upp tidigt imorgon iallafall. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0