tisdag

image20

Nu är mina kläder beställda, beställt genom klubben. Beställde för "poängen" man får som instruktör. Behöver ingen ny dräkt eller nåt sånt så beställde lite tröjor isstället =)  Hoppas bara de passar. 

Är så seg och ont i huvudet. Ska träna om nån timme också, slipper iaf cykla, tiggde skjuss av Catta. Eller ja, jag ska inte träna, jag som ska vara tränaren. Borde kanske planera lite. Kanske ska köra igenom några bruntekniker. Får se vad det blir för nåt. 

Ska jobba imorgon men känner inte för det. Men det är bara två dagar denna veckan ons, tor. Sen är jag ju ledig fre, lör sön.
Ska följa med på läger som ledare i helgen också med ju-jutsun, hålla koll på barnen. Det kan nog bli skoj.

Haha frågade Jonas idag också när vi ska gifta oss.
Jonas: någongång.
sunni: jaha och när är det då?
J: vet inte.
S: när ska vi ha barn då?
J: Inte ännu, och det hade ju du o Annelie kommit fram till när det var lagom. 
S: Ja men jag vill gifta mig innan.
J: Jasså
S: mm och man ska väl  förlova sig först.
J: Äh sluta stressa mig!

haha kul att retas lite med honom, men man måste ju kolla läget lite också =)

usch nä måste lägga mig o vila lite nu, ONT i huvudet! Godnatt :P


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0