Vanlig dag, jobbat o tränat

Idag har varit en väldigt vanlig dag egenligen.
Vaknar som vanligt av väckarklockan kl 05.50. Stiger upp gör mig iordning äter frukost, tittar ut och ser att det snöar. Det snöar mycket!! Går ut och cyklar till jobbet i snön. Halt och kallt! Brr.
Det gick bra på jobbet, slutar vid fem egentligen men som vanligt blir det lite efter fem. Kommer hem vid sextiden. Har bestämt att jag ska träna så jag tar några mackor och sen packar träningskläderna och ger mig av. Har typ en halvtimme på mig att äta och packa innan jag måste köra till träningen. 

Det var ett bra träningspass, Keno är lite speciell, men man kan inte säga annat än att han är duktig, man blir verkligen slut på hans pass. Körde mycket randori, slag och spark, ne-wasa, och kast. Jag är inte särskilt duktig på slag och spark men det var kul.  

Ja man hinner inte göra så mycket mer än så när man jobbar. Efter träningen är det kväll och jag är trött, så nu sitter jag här. Måste äta lite. Jag borde packa upp mina saker som jag hade med mig på lägret men har inte orkat. Jag får ta det imorgon eller nåt.  Borde egentligen sova nu, men som vanligt springer klockan iväg. Kommer säkert inte vara i säng förrens halv tolv.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0