Jag?

Idag när jag stog och väntade på bussen efter jobbet så ringde telefonen. Det var anna barnansvarig för växjö ju-jutsuklubb. Tänkte att hon ville säkert ville ändra schemat nästa termin och fråga om det gick bra för mig. Men nej inte det hon ville.
Hon sa typ sähär: Jo vi hade ju styrelsemöte igår. och jag ska ju flytta så jag ska inte vara barnansvarig längre. Och styrelsen tyckte att du var lämplig till ny barnansvarig.

Va!?!? jag?? Blev riktigt förvånad. Hon sa att alla var överens och tyckte jag skulle vara bra.
"Du har ju tränat länge och varit instruktör länge, kan systemet o vet hur det fungerar."
Hmm kan jag? :P
Jo det kan jag väl men hmm.

Nä jag vet faktiskt inte, tror inte jag vill. Visserligen är det väl inte så mycket jobb egentligen, mest i slutet av terminen när man ska göra schemat och hitta instruktörer.
Sa att jag skulle fundera på det.  Visst på ett sätt skulle det väl vara roligt och nyttigt men samtidigt jag är ingen ordningsam människa. Men ja jag ska fundera på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0