Onsdag 30/4 -08

Vi landade i las palmas och därifrån fick vi åka vidare med buss till Puerto Ricko.
Vi kom fram till hotellet vid middagstid så efter vi hade checkat in gick vi direkt och letade upp någonstans att äta.
Både Jonas och jag var hungriga. Det var varmt närmare 30C mitt på dagen var det ännu varmare, sån värme var man inte van vid =) Men låg runt 30C hela veckan så vi hade jätte fint väder =)
Efter vi hade ätit fick vi lite ny energi och vi gick runt och tittade vad som fanns där.
Sen gick vi tillbaka till hotellet och badade lite i poolen.
Framåt kvällen gick vi och letade upp någonstans att äta kvällsmat och efter det gick vi till ett köpcentrum och tittade lite.
Jag köpte en keps(stark sol) och så blev jag pålurad ett par solglasögon med.

image93image94
image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0