tittat på lägenhet

För några veckor sen var jag helt inne på att jag ville flytta till en liten större lägenhet och sökte en hel del lägenheter. Men sen funderade jag och kom fram till att vår lägenhet räcker till oss två jag trivs bra här. Men så fick vi ett erbjudande häromdagen. Så idag var vi och tittade på den. Det var en fyra på teleborg. 
Vi tyckte lägenheten var fin och så. Men bestämde oss ändå för att tacka nej. Vi visste inte var vi skulle ha i fjärde rummet. Ett rum som vardagsrum, sovrum och datarum så vi behöver ju egentligen bara en trea. Om vi nu överhudtaget ska flytta. Vi har iallafall inte brottom med att flytta och då behöver man ju inte ta första som man hittar utan kan lika gärna vänta till det dyker upp något som vi verkligen gillar.
Jag vill gärna bo på teleborg, tycker det går så bra bussar in till stan och lugnt område osv . Annars finns det ju fina lägenheter på hovshaga men känns som det är så långt bort från allting. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0