Varit ute och rastat Jonas

Ja tänk att man ska behöva ut och rasta sambon ;)
Han fick leka av sig lite på lekplatsen. Åkte lite linbana, klättrade och gungade lite. :P
Inte lika varmt ute nu som det var förut idag men en liten kvällspromenad var ändå skönt.

Jag trodde jag skulle få sovmorgon imorgon men hade blandat ihop dagarna lite. Var inte förrens nästa vecka jag skulle gå någon medicinsk grundkurs för att få delegering att ge medicin på jobbet. Imorgon ska jag gå bredvid en gång till på morgonen och börjar då klockan sju. Alltså upp tidigt!

Ska lägga oss och kolla lite på tv nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-27 @ 21:21:43
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0