ajdå! Det kan bli intressant

Idag har jag varit på medarbetarsamtal, med chefen. Hon berättade att hon jag vikarierar för som har flyttat till Karlskrona inte har fått något jobb där och om hon inte hittar något nu innan jul så kommer hon komma tillbaka. Vilket innebär att jag får ju ingen förlängning på mitt vik. Så nu har jag bara jobb till sista december.
Inte så bra timing för Jonas kommer ju också få gå från Volvo. Så båda kommer gå hemma o gå varandra på nerverna, nä det hoppas jag inte.
Egentligen så är jag inte så orolig, inte än, för det har ju löst sig för mig alla andra gånger. Snart har jag varit i Växjö kommun så länge så jag får företräde med så det är ju bra. Chefen sa också att det kanske kommer bli ett vikariat på ett annat ställe med som jag troligen kan få då.
Så det löser sig säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0