Nej!!

Grrrr! Dumma fågel!
Jag hade gett Wilma sin välling och tänkte hon kunde få vara ute en stund så jag lämnade dörren till buren öppen, gick ut i köket och diskade koppen o skeden.
När jag kommer tillbaka sitter hon på bordet och tuggar på....


min mobil för 5 minuter sen


min mobil nu.

ja hon satt glatt och tuggade på en knapp till min mobil! (jag hann rädda knappen denna gången med)
Tänkte inte på att jag hade lagt mobilen på bordet. Jag brukar alltid se till att det inte ligger några mobiler eller fjärrkontroller på bordet innan jag släpper ut henne för hon älskar att tugga på dem. Men denna gången glömde jag mig.
Förra knappen hon tog bort gjorde inte så mycket för den använde jag ändå aldrig. Denna gången tog hon bort knappen som man svarar med, backar osv alltså en knapp som används mycket. Lyckades svara när Jonas ringde nyss men var lite svårt.  Kan man limma dit den igen???
Får väl kanske gå och fråga någonstans, men vet inte riktigt var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0