Inbeordrad

Idag skulle jag egentligen varit ledig, men en var sjuk så jag fick jobba isstället. Men jag fick veta igår att jag skulle jobba idag, så då känns det inte lika tungt som om man får veta samma dag. Jag har inte jobbat hela dagen heller, utan vi gjorde så att jag och en till delade på passet isstället och jobbade halva var. Så jag har bara jobbat mellan 12-17. Var riktigt skönt med sovmorgon. Dessutom var det ju inbeordring så dubbel lön med, alltid trevligt ju =)

Igår var det filmkväll, vi kollade på Narnia, häxan och lejonet. Har sett den förrut men den är bra och tåls att ses igen. Jag gillar böckerna med. Nu väntar jag på att få hem den andra narnia filmen.

Nu har Jonas kommit hem med =) Han har varit i skolan tre dagar och inte varit hemma. Blir väl kanske någon film ikväll med.
Imorgon är jag ledig =) och sen jobbar jag hela veckan.


Kommentarer
Postat av: anonym läkarsekreterare

beoRdrad, det är en order

2008-10-25 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0