så var helgen avklarad


bild från google

Då har man jobbat ännu en helg. Är dödstrött, men det var väl för att jag la mig på tok för sent igår. och upp kl 06.15 igår och idag. Eller inte igår. Igår vaknade jag av att Jonas säger
-Sunniva börjar inte du sju
jag mumlar jo
-klockan är fyra minuter i sju
-skojar du?
-nej.

Jag tar min mobil och kollar, skit också! slänger mig upp ur sängen och ringer till jobbet. Ta på mig kläderna och kör. Jag kom väl ca 30 minuter försent. Men natten jobbar ju till 07.15 så hon behövde ju bara stanna 15 minuer längre än hon skulle. Dessutom var det ju helg och de boende skulle inte iväg någonstans. Så det gjorde ju inte så mycket att jag kom försent, men man känner sig ju ändå lite dum ändå.

Men jag fattar inte hur jag tänkte när jag ställde klockan, hade tänkt stiga upp 06.15 men hade ställt klockan på 07.15.

Ska jobba imorgon med men då kväll. Det blir skönt med lite sovmorgon. Såg en krampa idag med och har inte sett den krampa innan så jag blev lite smårädd. Men det var inte någon stor och gick över fort så ingen fara.

Kommentarer
Postat av: lilalili

Hoppas du får en bra måndag! Jag ska rusa till jobbet nu..Pust!

Kramis

2008-10-20 @ 11:53:22
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Nade

Dunno, blev superchockad=/, läste det inne på aftonbladets hemsida..

2008-10-21 @ 00:10:55
URL: http://nades.blogg.se/
Postat av: Nade

Klockren!=D=D

2008-10-21 @ 00:17:51
URL: http://nades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0