nyduschad fågel

Idag har jag bara jobbat mellan 7-12. Ganska skönt med så korta dagar ibland.
Tyckte Wilma behövde en dusch men är inte säker på att hon höll med mig, hon verkade inte överförtjust när hon fick vatten på sig.
Blev en promenad med Annelie idag också =)
Sen kollade jag på dvd "svenska hjärtan", som jag hörde någon säga var bra. Jag trodde att det skulle vara en komediserie som man kunde sitta och skratta till. Men det var det ju inte. Isstället var det ju deprimerande,men kunde ändå inte låta bli att kolla färidigt på hela första skivan. Tror jag satt och kollade i typ 2,5 timme.  oops! Hade bara tänkt kolla en liten stund. Wilma satt bredvid hela tiden och ville bli kliad och somnade nästan. Så vi hade det ganska så gosigt. Så länge brukar hon aldrig vara still, eller ja hon sprang ju runt på bordet och lekte till en början, men sen blev hon på goshumör.
Nu kom Jonas hem :D Ska kolla på efterlyst och gosa med honom nu isstället :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0